تاثیر ورش بر کاهش ابتلا به بیماری قلبی در کودکان

ورزش کردن یکی از علل پیشگیری و کاهش ابتلا به بیماری های گوناگون در بدن است. در یک تحقیق که توسط محققان صورت گرفته مشخص شده است که انجام ورزش به صورت روزانه باعث سلامت قلب در کودکان می شود. تنها ۱۰ ‌دقیقه ورزش با شدت زیاد در طول روز می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی در کودکان را کاهش دهد.

ادامه خواندن “تاثیر ورش بر کاهش ابتلا به بیماری قلبی در کودکان”

ورزش روزانه و تاثیراتی که بر جسم و روح می گذارد

 انجام فعالیت های ورزشی می تواند در تضمین سلامت بدنی و روانی شما نقش زیادی ایفا کند، همچنین می تواند شما را از افسردگی خارج کرده و در تقویت تمرکز و افزایش انرژی شما برای مقابله با مسائل مفید باشد همچنین مانع بروز اختلالات حافظه در مغز شما می شود ،به گوشه ای از فایده های بیشمار ورزش در این بخش اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید .

ادامه خواندن “ورزش روزانه و تاثیراتی که بر جسم و روح می گذارد”

در فصل بهار، میل به ورزش افزایش می یابد!

در فصل بهار ورزش کردن و تمرینات ورزشی را فراموش نکنید. سعی کنید انگیزه خود را برای ورزش بالا ببرید و همچنین برای افزایش انگیزه خود به انجام ورزش تلاش کنید تا بتوانید جسمی سالم داشته باشید، به توصیه های مربیان ورزشی در این زمینه دقت کنید, ورزش به صورت گروهی و در کنار دوستان و در هوای آزاد بسیار پر نشاط است.

ادامه خواندن “در فصل بهار، میل به ورزش افزایش می یابد!”

تاثیر ورزش بر سلامتی با ۳۰ دقیقه در روز

از جمله مفید ترین و لذت بخش ترین فعالیت هایی که می تواند یکی از ارکان سلامت انسان باشدورزش کردن است. برای حفظ سلامتی و داشتن بدنی سالم و متناسب لازم نیست که حتما ورزش حرفه ای انجام دهید و یا زمان زیاد و مکمل های گرانی را برای این امر هزینه کنید! رعایت نکات زیر کافیست.

ادامه خواندن “تاثیر ورزش بر سلامتی با ۳۰ دقیقه در روز”

لزوم مصرف ویتامین D در ورزشکاران

از جمله مهم ترین ویتامین های مورد نیاز بدن برای حفظ سلامتی ویتامین D  است. این ویتامین به صورت محلول در چربی است و همچنین هنگامی که بدن در معرض نور خورشید قرار می گیرد نیز این ویتامین تولید می شود.

ادامه خواندن “لزوم مصرف ویتامین D در ورزشکاران”

ورزشکاران در دام اعتیاد با داروهای نیرو زا

یك متخصص فیزیولوژی ورزشی معتادان اظهار کرد گرایش به اعتیاد در بین ورزشکاران قدیمی به دلیل نبود حمایت‌های اجتماعی و در بین ورزشكاران حال حاضر به خاطر افزایش مصرف داروهای نیروزا، رو به افزایش است، وی تأكید كرد: “بازار داغ داروهای نیروزای غیرمجاز، دام اعتیاد را برای ورزشكاران گسترده‌تر كرده است.” ادامه خواندن “ورزشکاران در دام اعتیاد با داروهای نیرو زا”

ورزش با شکم خالی یا شکم پر؟

محققان دانشگاه بث انگلیس با بررسی گروهی از داوطلبان مرد که اضافه وزن داشتند تاثیر خوردن و نخوردن غذا را قبل از انجام فعالیت های ورزشی بر توضیح ژن ها مورد بررسی قرار دادند. در این تحقیقات یک گروه از بزرگسالان دارای اضافه وزن، در دو آزمون مختلف شرکت داده شدند. در آزمایش اول ظرف مدت 60 دقیقه با مصرف 60 درصد از حداکثر اکسیژن قابل مصرف، با معده خالی، پیاده روی کردند. در آزمایش دوم همین مسیر را دو ساعت بعد از مصرف صبحانه دارای کالری بالا و غنی از کربوهیدرات طی کردند. ادامه خواندن “ورزش با شکم خالی یا شکم پر؟”

پنج مرحله برای افزایش وزن و چاق شدن


بسیاری از انسان ها به دنبال کاهش وزن هستند اما در این بین افرادی نیز هستند که میخواهند چاق شوند چون خیلی لاغر هستند. برخی افراد لاغر هم مشکلات خاص خودشان را دارند. غذا خوردن شاید کاری آسان باشد اما برای این افراد مشکلی بزرگ است. پنج مرحله برای افزایش وزن و چاق شدن وجود دارد که به این ترتیب است : ادامه خواندن “پنج مرحله برای افزایش وزن و چاق شدن”

فواید تای ماساژ، ماساژ سنتی تایلند

ماساژ سنتي تايلند كه معروف به تای ماساژ می باشد داراي حرکتهای فشاري و كششي است و از نوك انگشتان پا شروع می شود تا فرق سر (بجز ناحيه شكم و قفسه سينه) و بر روي تشك بر روي زمين انجام مي شود. در این مقاله به بررسی این نوع ماساژ و موارد انجام آن می پردازیم.
 

ادامه خواندن “فواید تای ماساژ، ماساژ سنتی تایلند”

تاثیر ورزش بر کاهش افسردگی

از تاثیرات مهم ورزش تنظیم میزان انتقال دهنده های عصبی و تعادل درکارکرد عصبی فرد و کم نمودن ناهنجاری های روانی است.افسردگی بیماری است که به روح و روان آدمی زیان وارد می کندو از مشخصات مهم آن احساس ناامیدی است.فرد افسرده داراي رفتار كند و آهسته است. محققان علوم رفتاري ميگويند كه افسردگي مي تواند فعاليتهاي عادی از جمله، مطالعه ، خواب ،‌ خوراك وشركت در فعاليت هاي خوشايند و سرگرم كننده را تحت تاثيرقرار ذهند.

ادامه خواندن “تاثیر ورزش بر کاهش افسردگی”